واریانا واریانا .

واریانا

محیطی در اختلالات عصبی تکاملی و عصبی ، مروری جدید بر اثرات آلاینده های محیطی

وامل محیطی در اختلالات عصبی تکاملی و عصبی ، مروری جدید بر اثرات آلاینده های محیطی بر توسعه و انحطاط سیستم عصبی انسان ارائه می دهد که توسط متخصصان برجسته جهان در این زمینه گردآوری شده است.
بخش اول ، اثرات نامطلوب محیطی بر رشد عصبی را توضیح می دهد ، و اینکه چگونه این اثرات ممکن است ظاهر شوند. آلاینده های خاص و پیامدهای احتمالی آنها در معرض قرار گرفتن (سرب ، متیل جیوه ، الکل) ، و همچنین اختلالات خاص و عوامل محیطی مرتبط با آنها ، مانند تأثیر رژیم غذایی بر اختلالات نقص توجه و بیش فعالی ، مورد بررسی قرار می گیرد. بخش دوم به اختلالات تخریب کننده عصبی می پردازد ، به طور خاص به ریشه های احتمالی عصبی آنها پرداخته و علاقه روزافزون به اثراتی را که قرار گرفتن در معرض اولیه در زندگی بعدی ایجاد می کند ، مورد بحث قرار می دهد.برای اولین بار ، نظریه پیشرفته تأثیرات محیطی بر اختلالات عصبی و تکاملی عصبی را ارائه می دهدعوامل محیطی در بیماریهای تنفسی مروری بر وضعیت دانش در مورد نقش عوامل محیطی در بیماریهای تنفسی ارائه می دهد. این کتاب با بحث در مورد برخی از روندها و تحولات مربوط به بیماری های تنفسی و محیط زیست آغاز می شود. پس از آن فصل های جداگانه ای در مورد آناتومی و فیزیولوژی ریه مطرح می شود که به مشکل عوامل محیطی در بیماری های تنفسی مربوط می شود. پاسخهای مختلف تراشه برونش به توهین ؛ پاسخ آلوئولهای ریه به عوامل آسیب رسان ؛ و تأثیر بیماریهای مزمن تنفسی بر عملکرد ریه و قلب فصل های بعدی با آلاینده های محیطی ، مسیرهای حمل و نقل آنها و تأثیر بر عملکرد ریه ها سروکار دارد. واکنشهای خاص ریه که می تواند به یک ماده یا عامل خاص نسبت داده شود. مکانیسم های دفاعی میزبان در ریه ؛ و تداخلات بیماریهای عفونی و آلاینده های هوا. این متن برای کسانی که نیاز به دانستن وضعیت دانش فعلی در مورد اهمیت عوامل محیطی در بیماری های تنفسی دارند ، مفید است ، اما کسانی که وقت ندارند ادبیات مفصل را دنبال کنند یا به دنبال مجموعه ای برای نیازهای خاص خود باشند.
نوشته شده توسط منتخبی بین المللی از برجسته ترین متخصصان جهان در زمینه عصب شناسی
تمام رنگی ، نمونه های دقیق و گویای اثرات سمی عصبی در عمل را ارائه می دهد
یک مرجع ارزشمند برای متخصصانی که در زمینه های سم شناسی ، بهداشت محیط و علوم اعصاب کار می کنند
عوامل محیطی در اختلالات عصبی تکاملی و عصبی یک مرجع ارزشمند برای متخصصانی است که در زمینه های سم شناسی ، بهداشت محیط و علوم اعصاب کار می کنند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۸:۳۲ توسط:وحید ذبیهی موضوع: نظرات (0)