واریانا واریانا .

واریانا

نفت باید تأثیرات زیست محیطی عملیات مختلف خود را به حداقل برساند. این کتاب

نفت باید تأثیرات زیست محیطی عملیات مختلف خود را به حداقل برساند. این کتاب که به طور گسترده مورد تحقیق قرار گرفته است ، حجم عظیمی از اطلاعات عملی را گردآوری می کند تا به کاهش و کنترل پیامدهای زیست محیطی تولید و پردازش نفت و گاز طبیعی کمک کند.کنترل محیطی رشد گیاه شامل اقدامات سمپوزیومی است که در اوت 1962 در کانبرا ، استرالیا برگزار شد. هدف این سمپوزیوم در نظر گرفتن میکروحیط های طبیعی گیاهان و ارتباط بین محیط های طبیعی و کنترل شده است. همچنین اساس فیزیولوژیکی و ژنتیکی واکنش گیاهان به شرایط محیطی را در نظر می گیرد. این کتاب شامل 24 فصل است و در مورد فیزیک محیط گیاه و همچنین مقادیر فیزیکی لایه های هوا-گیاه بحث می کند. همچنین تعادل انرژی و آب ، روابط نور ، تبادل گاز و روابط انرژی در جوامع گیاهی را روشن می کند. این کتاب همچنین به تنفس اعضای مختلف و گیاهان کامل پرداخته است. در نهایت ، اثرات محیط زیست ، از جمله "عوامل اقلیمی" بر متابولیسم سلول های گیاهی مورد بررسی قرار می گیرد.ک کار مرجع است که به دانش آموزان و محققان مبانی تجزیه و تحلیل داده ها در علوم محیطی با استفاده از MatLab و به طور خاص چگونگی تجزیه و تحلیل مجموعه داده ها در سناریوهای واقع بینانه و دقیق انتخاب شده است. اگرچه به صورت مستقل نوشته شده است ، اما متن با مجموعه داده ها و اسکریپت های MatLab که می توانند به عنوان آموزش تجزیه و تحلیل داده ها مورد استفاده قرار گیرند ، در وب سایت نویسنده موجود است: خوب نوشته شده است و یک مسیر یادگیری روشن برای محققان و دانشجویان ترسیم می کند
از مثالهای محیطی و مطالعات موردی در دنیای واقعی استفاده می کند
نرم افزار MatLab برای کاربرد در محیط نرم افزاری که به راحتی در دسترس است
مشکلات مربوط به تکالیف خانگی به کاربر کمک می کند تا موارد موردنظر را با تکلیف خانه که آنها را گسترش می دهد پیگیری کند
این کتاب در 12 فصل تنظیم شده است. پس از آشنایی خوانندگان با مبانی تجزیه و تحلیل داده ها با MatLab ، بحث به قدرت مدل های خطی می انجامد. تعیین پیش فرض ها ؛ تشخیص دوره ها ؛ الگوهای پیشنهادی داده ها ؛ تشخیص همبستگی بین داده ها ؛ پر کردن داده های مفقود شده ؛ و تعیین اینکه آیا نتایج شما قابل توجه است یا خیر. مشکلات مشق شب به کاربران کمک می کند تا موارد موردی را پیگیری کنند.
این متن برای دانشمندان محیط زیست ، متخصصان ، محققان ، تحلیلگران و دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در دوره های مهندسی محیط زیست ، زیست شناسی محیطی و علوم زمین جذاب است که برای تجزیه و تحلیل داده ها و برقراری ارتباط کار می کنند.
بهترین راه برای درمان آلودگی ، ایجاد آن در وهله اول نیست. این کتاب به شما نحوه برنامه ریزی و مدیریت فعالیت های تولیدی را برای به حداقل رساندن و حتی از بین بردن برخی از مشکلات زیست محیطی بدون ایجاد اختلال شدید در عملیات نشان می دهد.
این روش بر روشهای درمان ضایعات حفاری و تولید جهت کاهش سمیت و/یا حجم قبل از دفع نهایی آنها متمرکز است. همچنین روش هایی برای حمل و نقل ایمن مواد سمی از صنعت نفت بالادست به دور از محل انتشار آنها پیدا خواهید کرد. در مورد سایتهایی که قبلاً آلوده به زباله های نفتی بوده اند ، این کتاب فناوریهای درمانی موجود را مرور می کند. موضوعات دیگر شامل مقررات زیست محیطی فدرال ایالات متحده ، زیستگاه های حساس ، مبادلات عمده زباله های شیمیایی ایالات متحده و انتشار نفت در دریای آزاد است.
کنترل محیط زیست در مهندسی نفت برای پرسنل صنعت که آموزش کمی در زمینه مسائل زیست محیطی دارند و یا دانشجویان مهندسی نفت ضروری است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۲:۳۶ توسط:وحید ذبیهی موضوع: نظرات (0)