واریانا واریانا .

واریانا

استانداردهای موزه در این سایت پیچیده، رمزگشایی مجموعه ای از ساخت

استانداردهای موزه در این سایت پیچیده، رمزگشایی مجموعه ای از ساخت و سازها دشوار است. به جز هتل فلوری، هیچ یک از ساختمان ها واقعاً برجسته نیستند. ما یک نمای معاصر را به عنوان ورودی جدید موزه انتخاب کردیم. ماهیت برجسته "معدنی" پروژه، چه در خارج و چه در داخل، دوره های مختلف ساخت و ساز را متحد می کند: آنها را به طور نمادین و ساختاری به هم متصل می کند.
از Rue de la République، Hôtel Fleury اکنون قابل مشاهده است و از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز عاری است. به عنوان یک سیگنال عمل می کند. ارتقاء ارثی همراه با توسعه مجدد تمام فضاهای بیرونی محوطه انجام شد.
در داخل، گفت‌وگوی مادی بین معماری تاریخی و معاصر،استانداردهای موزه شکل‌های متنوعی از چیدمان نمایشگاه را به وجود می‌آورد، که در آن سطوح مختلفی از رویکرد وارد عمل می‌شود، که منجر به برداشت‌های بصری ظریف می‌شود. هدف ارائه یک خوانش استدلالی، حساس، اما نه صرفاً توصیفی، به لطف توسعه مجدد توالی‌های چینش موزه قابل شناسایی واقعی است، که فراتر از جنبه تزئینی صرف است.
گاراژ موزه در منطقه طراحی میامی واقع شده است، محله ای که به هنر، طراحی و معماری بدیع اختصاص دارد. این سازه هفت طبقه با کاربری مختلط با کار پنج طراح، دارای فضاهای خرده فروشی در طبقه همکف و ظرفیت 800 وسیله نقلیه خواهد بود.
برای این پروژه، در سال 2015، کریگ رابینز، توسعه‌دهنده منطقه طراحی، معمار و متصدی پروژه، ترنس رایلی را مأمور ساخت مفهوم گاراژ موزه کرد. WORKac، J. Mayer H.، Clavel Arquitectos، Nicolas Buffe برای ایجاد نماهای گاراژ، همراه با شرکت معماری خود رایلی K/R (Keenen/Riley)، با تیم هاهس به عنوان معمار رکورد انتخاب شدند.
رایلی با گرد هم آوردن این طراحان از سراسر جهان، از بازی سالن سوررئالیستی، Exquisite Corpse الهام گرفت. Cadavre Exquis، همانطور که بازی به زبان فرانسوی شناخته می شود، شامل مجموعه ای از تصاویر است که توسط هنرمندان مختلف بدون توجه یا آگاهی از آنچه هنرمندان دیگر کشیده اند جمع آوری شده است، و یک تصویر را تولید می کند که اجزای آن لزوماً مطابقت ندارند، اما به عنوان یک ترکیب بازیگوش در کنار هم جریان دارند. . تحت هدایت رایلی، در نهایت به هر معمار شرکت‌کننده، منطقه و عمقی برای ساختن اختصاص داده شد و سلطنت آزاد برای ایجاد طرح‌های کاملاً فردی داده شد. نتیجه یک نسخه مدرن و منحصر به فرد معماری از جسد نفیس است.
در گوشه خیابان NE 1 و NE 41st Street در منطقه طراحی، کار شرکت WORKac نیویورک با J.MAYER.H مستقر در برلین ملاقات می کند. نمای WORKac - با عنوان مزرعه مورچه ها - رو به خیابان اول است و تعامل اجتماعی، پایداری، هنر، موسیقی و منظره را جشن می گیرد. در یک نمایش الهام گرفته از کلنی مورچه ها از فعالیت های انسانی، فضاهای عمومی کوچک شده - باغ، کتابخانه امانت دهی، فضای هنری و زمین بازی - و فضاهای گردشی متصل کننده آنها در پشت صفحه فلزی سوراخ دار ظاهر می شوند و ناپدید می شوند که کنتراست بصری،استانداردهای موزه سایه و محافظت را فراهم می کند. .
نمای J. Mayer H. - با عنوان XOX (در آغوش گرفتن و بوسه) - به عنوان قطعات پازل غول پیکر در هم تنیده ظاهر می شود که در گوشه ای با اشکال نمای WORKac قرار دارند. سپس XOX از گوشه در امتداد خیابان 41 به سمت غرب گسترش می یابد. فرم‌های معمایی XOX که با رنگ‌های راه راه و روشن مزین شده است، اشکال آیرودینامیک طراحی خودرو را به یاد می‌آورد و به نظر می‌رسد در بالای پیاده‌روی پایین شناور است. حجم‌های کوچک‌تر که با صفحه‌های فلزی پوشانده شده‌اند به سمت بیرون بیرون می‌آیند و با نور تعبیه‌شده در شب فعال می‌شوند.
نمای بعدی در امتداد خیابان 41 به عنوان ورودی و خروجی گاراژ عمل می کند. این اثر نیکلاس بوفه - هنرمند فرانسوی الاصل ساکن ژاپن - است و با پس زمینه فلزی سوراخ دار تیره ساخته شده است. نما دارای انواع عناصر دو بعدی و سه بعدی متنوعی است که از فلزات لیزری برش خورده و پلاستیک فیبر رزین ساخته شده اند. در سطح خیابان، نمای نما دارای چهار کریاتید سه بعدی کامل با ارتفاع 23 فوت است که روی ورودی و خروجی های قوسی گاراژ ایستاده اند. مانند کاریاتیدهای زیر، ترکیب بالا نشان دهنده اشتیاق دوران کودکی بوفه به بازی های ویدیویی و انیمیشن ژاپنی است. نتیجه کنار هم قرار گرفتن غیرمنتظره انیمه، توکوساتسو و مانگا با دیگر اشتیاق بوفه - معماری روکوکو و باروک است.
در فضای بین نمای Nicolas Buffe و نمای K/R، شرکت اسپانیایی Clavel Arquitectos's Urban Jam از تولد دوباره زندگی شهری در منطقه طراحی میامی - جایی که سازه‌های قدیمی و فضاهای دور ریخته‌شده با طرح‌های معماری و شهری احیا شده‌اند، اقتباس می‌کند. Urban Jam با استفاده از 45 بدنه خودروی ضد جاذبه که با طلا و نقره متالیک طراحی شده اند، «تغییر استفاده» مشابهی از عناصر بسیار آشنا را پیشنهاد می کند. در واقع، سبک‌های سال‌های گذشته به‌عنوان اشیاء مجسمه‌سازی لوکس، که در یک ترافیک عمودی سورئال گرفتار شده‌اند، زندگی دومی پیدا می‌کنند.
دورترین غرب در خیابان 41، درست روبروی موسسه هنرهای معاصر، Barricades است که توسط K/R مستقر در نیویورک و میامی طراحی شده است. طراحی از منظره خودروی میامی الهام گرفته شده است. به خصوص موانع ترافیکی نارنجی و سفید راه راه در همه جا وجود دارد.استانداردهای موزه در این حالت، موانع مصنوعی سمت راست به سمت بالا چرخانده شده و یک صفحه نمایش رنگی روشن را تشکیل می دهند. نما دارای پانزده "پنجره" است که با قاب فولادی ضد زنگ آینه ای ساخته شده اند، که از طریق آنها کاشت های بتنی از بالای پیاده رو بیرون می آیند.
گاراژ موزه در منطقه طراحی میامی واقع شده است، محله ای که به هنر، طراحی و معماری بدیع اختصاص دارد. این سازه هفت طبقه با کاربری مختلط با کار پنج طراح، دارای فضاهای خرده فروشی در طبقه همکف و ظرفیت 800 وسیله نقلیه خواهد بود. برای این پروژه، در سال 2015، کریگ رابینز، توسعه‌دهنده منطقه طراحی، معمار و متصدی ترنس رایلی را مأمور ساخت مفهوم گاراژ موزه کرد. WORKac، J. Mayer H.، Clavel Arquitectos، Nicolas Buffe برای ایجاد نماهای گاراژ، همراه با شرکت معماری خود رایلی K/R (Keenen/Riley) انتخاب شدند.
رایلی با گرد هم آوردن این طراحان از سراسر جهان، از بازی سالن سوررئالیستی، Exquisite Corpse الهام گرفت. Cadavre Exquis، همانطور که بازی به زبان فرانسوی شناخته می شود، شامل مجموعه ای از تصاویر است که توسط هنرمندان مختلف بدون توجه یا آگاهی از آنچه هنرمندان دیگر کشیده اند جمع آوری شده است، و یک تصویر را تولید می کند که اجزای آن لزوماً مطابقت ندارند، اما به عنوان یک ترکیب بازیگوش در کنار هم جریان دارند. . تحت هدایت رایلی، در نهایت به هر معمار شرکت‌کننده، منطقه و عمقی برای ساختن اختصاص داده شد و سلطنت آزاد برای ایجاد طرح‌های کاملاً فردی داده شد. نتیجه یک نسخه مدرن و منحصر به فرد معماری از جسد نفیس است.
در گوشه خیابان NE 1 و NE 41st Street در منطقه طراحی، کار شرکت نیویورک WORKac با J.MAYER.H مستقر در برلین ملاقات می کند. نمای WORKac - با عنوان مزرعه مورچه ها - رو به خیابان اول است و تعامل اجتماعی، پایداری، هنر، موسیقی و منظره را جشن می گیرد. در یک نمایش الهام گرفته از کلنی مورچه ها از فعالیت های انسانی، فضاهای عمومی کوچک شده - باغ، کتابخانه امانت دهی، فضای هنری و زمین بازی - و فضاهای گردشی متصل کننده آنها در پشت صفحه فلزی سوراخ دار ظاهر می شوند و ناپدید می شوند که کنتراست بصری، سایه و محافظت را فراهم می کند. .
نمای J.MAYER.H. - با عنوان XOX (آغوش و بوسه) - به عنوان قطعات پازل غول پیکر در هم تنیده ظاهر می شود که در گوشه ای با فرم های نمای Workac لانه می کنند.استانداردهای موزه سپس XOX از گوشه در امتداد خیابان 41 به سمت غرب گسترش می یابد. فرم‌های معمایی XOX که با رنگ‌های راه راه و روشن مزین شده است، اشکال آیرودینامیک طراحی خودرو را به یاد می‌آورد و به نظر می‌رسد در بالای پیاده‌روی پایین شناور است. حجم‌های کوچک‌تر که با صفحه‌های فلزی پوشانده شده‌اند به سمت بیرون بیرون می‌آیند و با نور تعبیه‌شده در شب فعال می‌شوند.
نمای بعدی در امتداد خیابان 41 به عنوان ورودی و خروجی گاراژ عمل می کند. این اثر نیکلاس بوفه - هنرمند فرانسوی الاصل ساکن ژاپن - است و با پس زمینه فلزی سوراخ دار تیره ساخته شده است. نما دارای انواع عناصر دو بعدی و سه بعدی متنوعی است که از فلزات لیزر برش خورده و پلاستیک فیبر رزین ساخته شده اند. در سطح خیابان، نمای نما دارای چهار کریاتید سه بعدی کامل با ارتفاع 23 فوت است که روی ورودی و خروجی های قوسی گاراژ ایستاده اند. مانند کاریاتیدهای زیر، ترکیب بالا نشان دهنده اشتیاق دوران کودکی بوفه به بازی های ویدیویی و انیمیشن ژاپنی است. نتیجه کنار هم قرار گرفتن غیرمنتظره انیمه، توکوساتسو و مانگا با دیگر اشتیاق بوفه - معماری روکوکو و باروک است.
در فضای بین نمای Nicolas Buffe و نمای K/R، شرکت اسپانیایی Clavel Arquitectos's Urban Jam از تولد دوباره زندگی شهری در منطقه طراحی میامی - جایی که سازه‌های قدیمی و فضاهای دور ریخته‌شده با طرح‌های معماری و شهری احیا شده‌اند، اقتباس می‌کند. Urban Jam با استفاده از 45 بدنه خودروی ضد جاذبه که با طلا و نقره متالیک طراحی شده اند، «تغییر استفاده» مشابهی از عناصر بسیار آشنا را پیشنهاد می کند.استانداردهای موزه در واقع، سبک‌های سال‌های گذشته به‌عنوان اشیاء مجسمه‌سازی لوکس، که در یک ترافیک عمودی سورئال گرفتار شده‌اند، زندگی دومی پیدا می‌کنند.
دورترین غرب در خیابان 41، درست روبروی موسسه هنرهای معاصر، Barricades است که توسط K/R مستقر در نیویورک و میامی طراحی شده است. طراحی از منظره خودروی میامی الهام گرفته شده است. به خصوص موانع ترافیکی نارنجی و سفید راه راه در همه جا وجود دارد. در این حالت، موانع مصنوعی سمت راست به سمت بالا چرخانده شده و یک صفحه نمایش رنگی روشن را تشکیل می دهند. نما دارای پانزده "پنجره" است که با قاب فولادی ضد زنگ آینه ای ساخته شده اند، که از طریق آنها کاشت های بتنی از بالای پیاده رو بیرون می آیند.
ساخت، ساخت و نصب
هر یک از پنج نما دارای نورپردازی سفارشی است که توسط شرکت مستقر در لندن Speirs + Major، مدیر پروژه TK طراحی شده است.
این پنج نما چهره عمومی سازه پارکینگ بتنی هفت طبقه است که توسط دفتر تیم هاهس، مدیر پروژه، خاویر فرناندز، میامی طراحی و مهندسی شده است.
جم شهری و شخصیت‌های کاریاتید در گاراژ پارکینگ منطقه دیزاین میامی
Entech نوآورانه به عنوان طراحی، مهندسی، ساخت، نظارت بر نصب
منطقه طراحی میامی (MDD) متعهد به توسعه املاک خود با ظاهر و احساس بسیار بالا است. توسعه دهنده، MDD، از هنرمندان خواست تا جلوی گاراژهای پارکینگ را بیابند. Entech Innovative با دو هنرمند، Nicolas Buffe بر روی ویژگی‌های caryatid و Manuel Clavel در Urban Jam کار کرد. Entech Innovative تمام مواد، نیروی کار و تجهیزات لازم برای نمای کامل بدنه بیرونی خودرو را با 45 بدنه اتومبیل فایبرگلاس رنگ‌شده سفارشی و عناصر کاریاتید خارجی رنگ‌شده سفارشی مبله کرد. این پروژه شامل چراغ های LED در بدنه خودرو برای تقلید از چراغ های جلو و عقب بود. موارد تحویلی زیر منجر به تکمیل موفقیت آمیز این پروژه شد: نقشه های طراحی مهندسی/ نقشه های فروشگاهی که باید قبل از ساخت برای بررسی مشتری ارسال شوند. محصولات قابل تحویل ماشین سخت و کاریاتید؛ دستورالعمل های بهره برداری و نگهداری؛ و URL برای اقامت دائم دستورالعمل های بهره برداری و نگهداری.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۵:۲۸ توسط:وحید ذبیهی موضوع: نظرات (0)