واريانا واريانا .

واريانا

محيطي در اختلالات عصبي تكاملي و عصبي ، مروري جديد بر اثرات آلاينده هاي محيطي

وامل محيطي در اختلالات عصبي تكاملي و عصبي ، مروري جديد بر اثرات آلاينده هاي محيطي بر توسعه و انحطاط سيستم عصبي انسان ارائه مي دهد كه توسط متخصصان برجسته جهان در اين زمينه گردآوري شده است.
بخش اول ، اثرات نامطلوب محيطي بر رشد عصبي را توضيح مي دهد ، و اينكه چگونه اين اثرات ممكن است ظاهر شوند. آلاينده هاي خاص و پيامدهاي احتمالي آنها در معرض قرار گرفتن (سرب ، متيل جيوه ، الكل) ، و همچنين اختلالات خاص و عوامل محيطي مرتبط با آنها ، مانند تأثير رژيم غذايي بر اختلالات نقص توجه و بيش فعالي ، مورد بررسي قرار مي گيرد. بخش دوم به اختلالات تخريب كننده عصبي مي پردازد ، به طور خاص به ريشه هاي احتمالي عصبي آنها پرداخته و علاقه روزافزون به اثراتي را كه قرار گرفتن در معرض اوليه در زندگي بعدي ايجاد مي كند ، مورد بحث قرار مي دهد.براي اولين بار ، نظريه پيشرفته تأثيرات محيطي بر اختلالات عصبي و تكاملي عصبي را ارائه مي دهدعوامل محيطي در بيماريهاي تنفسي مروري بر وضعيت دانش در مورد نقش عوامل محيطي در بيماريهاي تنفسي ارائه مي دهد. اين كتاب با بحث در مورد برخي از روندها و تحولات مربوط به بيماري هاي تنفسي و محيط زيست آغاز مي شود. پس از آن فصل هاي جداگانه اي در مورد آناتومي و فيزيولوژي ريه مطرح مي شود كه به مشكل عوامل محيطي در بيماري هاي تنفسي مربوط مي شود. پاسخهاي مختلف تراشه برونش به توهين ؛ پاسخ آلوئولهاي ريه به عوامل آسيب رسان ؛ و تأثير بيماريهاي مزمن تنفسي بر عملكرد ريه و قلب فصل هاي بعدي با آلاينده هاي محيطي ، مسيرهاي حمل و نقل آنها و تأثير بر عملكرد ريه ها سروكار دارد. واكنشهاي خاص ريه كه مي تواند به يك ماده يا عامل خاص نسبت داده شود. مكانيسم هاي دفاعي ميزبان در ريه ؛ و تداخلات بيماريهاي عفوني و آلاينده هاي هوا. اين متن براي كساني كه نياز به دانستن وضعيت دانش فعلي در مورد اهميت عوامل محيطي در بيماري هاي تنفسي دارند ، مفيد است ، اما كساني كه وقت ندارند ادبيات مفصل را دنبال كنند يا به دنبال مجموعه اي براي نيازهاي خاص خود باشند.
نوشته شده توسط منتخبي بين المللي از برجسته ترين متخصصان جهان در زمينه عصب شناسي
تمام رنگي ، نمونه هاي دقيق و گوياي اثرات سمي عصبي در عمل را ارائه مي دهد
يك مرجع ارزشمند براي متخصصاني كه در زمينه هاي سم شناسي ، بهداشت محيط و علوم اعصاب كار مي كنند
عوامل محيطي در اختلالات عصبي تكاملي و عصبي يك مرجع ارزشمند براي متخصصاني است كه در زمينه هاي سم شناسي ، بهداشت محيط و علوم اعصاب كار مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۸:۳۲ توسط:وحيد ذبيهي موضوع: نظرات (0)

الكتروشيمي محيطي ، اولين كتاب در نوع خود ، نقشي را كه علم و مهندسي الكتروشيميايي

الكتروشيمي محيطي ، اولين كتاب در نوع خود ، نقشي را كه علم و مهندسي الكتروشيميايي مي تواند در بهبود محيط زيست ، هدف قرار دادن آلودگي و بازيافت آلاينده ها ايفا كند ، در نظر مي گيرد. حسگرهاي مبتني بر الكتروشيميايي و فناوري هاي كاهش براي تشخيص ، كمي و تصفيه آلاينده هاي محيطي شرح داده شده است. هر فصل شامل فهرست گسترده اي از قرائت هاي تكميلي ، همراه با تصاوير در سراسر كتاب براي روشن شدن اصول و رويكردهاي توضيح داده شده در متن است.اولين كتابي كه به بررسي فناوري هاي الكترو و فوتوالكتروشيمي براي بهبود محيط زيست ، حسگرهاي آلودگي و بازيافت آلاينده ها پرداخته است.كتاب شامل مقالات ارائه شده در اولين كنفرانس بين المللي مهندسي محيط زيست و انرژي هاي تجديدپذير است كه در شهر سپتامبر 1998 در اولان باتور مغولستان برگزار شد. هدف اصلي اين كنفرانس اين بود كه فرصتي به دانشمندان ، متخصصان و محققان حوزه هاي مختلف داده شود تا گردهم آيند و بحث كنند. مشكلات زيست محيطي و انرژي و همچنين اطلاع از آخرين فن آوري.ي ژنتيك محيطي در سم شناسي و بهداشت عمومي بحث هاي عميقي از مجموعه عوامل پيچيده محيطي نشان داده شده است كه بر اجزاي اپي ژنتيكي درون سلول تأثير مي گذارد ، و همچنين شواهدي مبني بر اين كه اين تغييرات اپي ژنتيكي با اثرات اوليه و بعدي سلامتي زندگي مرتبط است. اين كتاب يك چشم انداز تحقيقاتي ترجمه اي ارائه مي دهد ، كه شواهد مبتني بر جمعيت و موجودات انساني را براي ارتباط بين محيط ، اپي ژنوم و پيامدهاي سلامتي ، با تأكيد بر شواهدي براي اثرات نسلي قرار گرفتن در معرض ، و همچنين پنجره هاي توسعه حساسيت به اثرات اپي ژنتيكي مرتبط با محيط زيست
بحث كاملي در مورد عوامل محيطي م mechanismsثر بر مكانيسم هاي اپي ژنتيكي در اوايل و اواخر زندگي و در وراثت بين نسلي ارائه مي دهد.
هر دو مدل حيواني و تحقيقات مبتني بر جمعيت انساني در زمينه اپي ژنتيك محيطي را مورد بررسي قرار مي دهد ، و پنجره هاي توسعه اي آسيب پذيري در برابر تغييرات اپي ژنتيكي را برجسته مي كند
ويژگي هاي مشاركت كارشناسان بين المللي در اين زمينه
اين جلد در مجموعه Epigenetics Translational به توسعه گزينه هاي درماني جديد براي معكوس كردن تغييرات اپي ژنتيكي نامناسب كمك مي كند و به محققان در تلاش هاي آنها براي پيشگيري و درمان انواع بيماري هاي مزمن مرتبط با قرار گرفتن در معرض محيط كمك مي كند.
امروزه با افزايش تمايل به توسعه پايدار ، حفاظت از محيط زيست به طور فزاينده اي به يك اولويت جهاني تبديل شده است. مفهوم اصلي توسعه پايدار اين است كه هم خواسته نسل امروز را برآورده كند و هم نيازهاي نسل هاي آينده را برآورده سازد. از اين رو ، توسعه پايدار مستلزم مديريت صحيح آن دسته از فناوري هاي تحقيقاتي و توسعه اي است كه تأثيرات زيست محيطي پاييني دارند و استفاده از منابع تجديدپذير را ترويج مي دهند.
انرژي هاي تجديدپذير تنها منابع انرژي سازگار با محيط زيست هستند و در هر مكان و هر زمان از سال در دسترس هستند. علاوه بر اين ، استفاده از منابع تجديدپذير انرژي مي تواند به افزايش تقاضاي انرژي و بهبود استانداردهاي زندگي در مناطق روستايي كمك كند ، جايي كه ايجاد ارتباط دائمي با سيستم هاي برق مركزي دشوار است. كاربرد و اتخاذ فناوري هاي نوظهور انرژي هاي تجديدپذير در مناطق روستايي و دورافتاده بدون انتقال دانش ، اطلاعات و دانش فني نمي تواند موفقيت آميز باشد.
مهندسي محيط شامل تحقيق و استفاده از فناوري ها براي به حداقل رساندن تأثيرات نامطلوب بر محيط زيست است. در سالهاي اخير ، علاقه مندي نسبت به مشكلات مهندسي محيط زيست به منظور تمركز بر مطالعات نظري و تجربي در مورد آلودگي جو ، مديريت و تصفيه آب ، تصفيه ، دفع و مديريت زباله افزايش يافته است.
قابل استفاده براي طيف وسيعي از دانشمندان محيط زيست و متخصصان الكتروشيميايي
شامل مفاهيم آزمايشگاهي و كاربردهاي عملي است

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۶:۰۴ توسط:وحيد ذبيهي موضوع: نظرات (0)

طراحي محيطي و رفتار انسان: روانشناسي افراد در جامعه ، اصول اساسي حاكم بر

طراحي محيطي و رفتار انسان: روانشناسي افراد در جامعه ، اصول اساسي حاكم بر مفهوم طراحي محيط در چارچوب رفتار انسان را ترسيم مي كند. بخش اول متن به تأثيرات نظري و تاريخي طراحي محيط ، همراه با زمينه اخلاقي و ارزشي مي پردازد. اين انتخاب همچنين روش هايي براي ارزيابي محيط و رويكرد تعامل گرايان به طراحي محيط را پوشش مي دهد. بخش بعدي كاربرد طراحي محيط را توضيح مي دهد. اين بخش به موضوعاتي مانند طراحي محيط در كلاس مي پردازد. طراحي كلاس درس "" ايده آل "؛ و فرايند اجرا و تجربه شخصي. اين كتاب براي دانشمندان رفتاري ، جامعه شناسان ، بهداشت جامعه و مددكاران اجتماعي بسيار مفيد خواهد بود ،بوم شناسي محيطي: تأثيرات آلودگي و ساير تنش ها بر ساختار و عملكرد اكوسيستم ، با مطالعات زيست محيطي در مورد تأثيرات اكولوژيكي تنش هاي انساني روبرو است. اين كتاب به طور خاص در مورد روشهايي كه تأثيرات انساني يا طبيعي بر كيفيت اجزاي معدني و بيوتيك زيست كره و همچنين محيط انسان تأثير مي گذارد ، بحث مي كند. اين متن در مورد منابع آلودگي هوا ، عناصر مختلف سمي (آلودگي طبيعي يا منابع انساني) و مواد اسيدي كننده يا "باران اسيدي" بحث مي كند. نويسنده همچنين به مطالعات متعددي اشاره مي كند كه در مورد احياي آبهاي اسيدي شده است. موضوع ديگري كه نويسنده به آن مي پردازد كاهش مناطق جنگلي است. سپس به چندين مورد موردي از اين واقعه اشاره مي كند ، مانند مطالعات فاولز ، 1965 ؛ هپتينگ ، 1971 ؛ و اوكلر ، 1987. اين متن همچنين آثار زيست محيطي آلودگي نفتي را كه در طول فرآيند پالايش و حمل و نقل ايجاد شده است ، مورد بررسي قرار مي دهد. نويسنده سپس الگوهاي پاسخ كلي به تنش هاي محيطي را بررسي مي كند. اين متن براي دانشجويان پيشرفته اكولوژي محيط زيست و علوم محيط زيست ، و همچنين براي بوم شناسان ، محيط بانان و برنامه ريزان شهري و مقامات در نظر گرفته شده است.
آموزش محيط زيست: مسائل كليدي آينده شامل مجموعه اي از كنفرانسي است كه در كالج فناوري در همپشاير انگلستان برگزار شد. اين كنفرانس زمينه اي را براي بحث در مورد نقش آموزش در آموزش محيط زيست ، تجزيه و تحليل مشكلات آموزش محيط زيست و ارائه نوآوري هايي كه ممكن است به خوبي بر آينده تأثير بگذارد ، فراهم كرد. اين كتاب كه شامل هشت فصل است ، ابتدا با استفاده از مطالعات تحقيقاتي و توسعه اي كه در مورد اين روش هاي آموزشي انجام شده است ، روش هاي استفاده در آموزش حرفه اي معلمان را مورد بررسي قرار مي دهد. محل مطالعات محيطي در مدرسه و عواملي كه باعث افزايش علاقه به اين مطالعات شده است در نظر گرفته مي شود. موانع اصلي پيشرفت اين مطالعات در مدارس راهنمايي مشخص شده است. سپس خواننده با نقش علم محيط زيست در خدمات آموزش رسمي آشنا مي شود. مشكلات ادغام موضوعي در علم محيط زيست ؛ و برنامه محيط زيست يونسكو/يونپ و پيامدهاي آن براي آموزش محيط زيست در بريتانيا. همكاري بين المللي در آموزش محيط زيست نيز همراه با آموزش پاره وقت و مكرر در زمينه محيط زيست مورد بحث قرار گرفته است. اين تك نگاره براي مهندسان ، برنامه ريزان ، زيست شناسان ، وكلا ، زمين شناسان و ساير افرادي كه علاقه زيادي به مشكلات زيست محيطي دارند ، ارزشمند خواهد بود. همراه با آموزش پاره وقت و مكرر در زمينه محيط زيست. اين تك نگاره براي مهندسان ، برنامه ريزان ، زيست شناسان ، وكلا ، زمين شناسان و ساير افرادي كه علاقه زيادي به مشكلات زيست محيطي دارند ، ارزشمند خواهد بود. همراه با آموزش پاره وقت و مكرر در زمينه محيط زيست. اين تك نگاره براي مهندسان ، برنامه ريزان ، زيست شناسان ، وكلا ، زمين شناسان و ساير افرادي كه علاقه زيادي به مشكلات زيست محيطي دارند ، ارزشمند خواهد بود.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۳:۳۹ توسط:وحيد ذبيهي موضوع: نظرات (0)

نفت بايد تأثيرات زيست محيطي عمليات مختلف خود را به حداقل برساند. اين كتاب

نفت بايد تأثيرات زيست محيطي عمليات مختلف خود را به حداقل برساند. اين كتاب كه به طور گسترده مورد تحقيق قرار گرفته است ، حجم عظيمي از اطلاعات عملي را گردآوري مي كند تا به كاهش و كنترل پيامدهاي زيست محيطي توليد و پردازش نفت و گاز طبيعي كمك كند.كنترل محيطي رشد گياه شامل اقدامات سمپوزيومي است كه در اوت 1962 در كانبرا ، استراليا برگزار شد. هدف اين سمپوزيوم در نظر گرفتن ميكروحيط هاي طبيعي گياهان و ارتباط بين محيط هاي طبيعي و كنترل شده است. همچنين اساس فيزيولوژيكي و ژنتيكي واكنش گياهان به شرايط محيطي را در نظر مي گيرد. اين كتاب شامل 24 فصل است و در مورد فيزيك محيط گياه و همچنين مقادير فيزيكي لايه هاي هوا-گياه بحث مي كند. همچنين تعادل انرژي و آب ، روابط نور ، تبادل گاز و روابط انرژي در جوامع گياهي را روشن مي كند. اين كتاب همچنين به تنفس اعضاي مختلف و گياهان كامل پرداخته است. در نهايت ، اثرات محيط زيست ، از جمله "عوامل اقليمي" بر متابوليسم سلول هاي گياهي مورد بررسي قرار مي گيرد.ك كار مرجع است كه به دانش آموزان و محققان مباني تجزيه و تحليل داده ها در علوم محيطي با استفاده از MatLab و به طور خاص چگونگي تجزيه و تحليل مجموعه داده ها در سناريوهاي واقع بينانه و دقيق انتخاب شده است. اگرچه به صورت مستقل نوشته شده است ، اما متن با مجموعه داده ها و اسكريپت هاي MatLab كه مي توانند به عنوان آموزش تجزيه و تحليل داده ها مورد استفاده قرار گيرند ، در وب سايت نويسنده موجود است: خوب نوشته شده است و يك مسير يادگيري روشن براي محققان و دانشجويان ترسيم مي كند
از مثالهاي محيطي و مطالعات موردي در دنياي واقعي استفاده مي كند
نرم افزار MatLab براي كاربرد در محيط نرم افزاري كه به راحتي در دسترس است
مشكلات مربوط به تكاليف خانگي به كاربر كمك مي كند تا موارد موردنظر را با تكليف خانه كه آنها را گسترش مي دهد پيگيري كند
اين كتاب در 12 فصل تنظيم شده است. پس از آشنايي خوانندگان با مباني تجزيه و تحليل داده ها با MatLab ، بحث به قدرت مدل هاي خطي مي انجامد. تعيين پيش فرض ها ؛ تشخيص دوره ها ؛ الگوهاي پيشنهادي داده ها ؛ تشخيص همبستگي بين داده ها ؛ پر كردن داده هاي مفقود شده ؛ و تعيين اينكه آيا نتايج شما قابل توجه است يا خير. مشكلات مشق شب به كاربران كمك مي كند تا موارد موردي را پيگيري كنند.
اين متن براي دانشمندان محيط زيست ، متخصصان ، محققان ، تحليلگران و دانشجويان كارشناسي و كارشناسي ارشد در دوره هاي مهندسي محيط زيست ، زيست شناسي محيطي و علوم زمين جذاب است كه براي تجزيه و تحليل داده ها و برقراري ارتباط كار مي كنند.
بهترين راه براي درمان آلودگي ، ايجاد آن در وهله اول نيست. اين كتاب به شما نحوه برنامه ريزي و مديريت فعاليت هاي توليدي را براي به حداقل رساندن و حتي از بين بردن برخي از مشكلات زيست محيطي بدون ايجاد اختلال شديد در عمليات نشان مي دهد.
اين روش بر روشهاي درمان ضايعات حفاري و توليد جهت كاهش سميت و/يا حجم قبل از دفع نهايي آنها متمركز است. همچنين روش هايي براي حمل و نقل ايمن مواد سمي از صنعت نفت بالادست به دور از محل انتشار آنها پيدا خواهيد كرد. در مورد سايتهايي كه قبلاً آلوده به زباله هاي نفتي بوده اند ، اين كتاب فناوريهاي درماني موجود را مرور مي كند. موضوعات ديگر شامل مقررات زيست محيطي فدرال ايالات متحده ، زيستگاه هاي حساس ، مبادلات عمده زباله هاي شيميايي ايالات متحده و انتشار نفت در درياي آزاد است.
كنترل محيط زيست در مهندسي نفت براي پرسنل صنعت كه آموزش كمي در زمينه مسائل زيست محيطي دارند و يا دانشجويان مهندسي نفت ضروري است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۲:۳۶ توسط:وحيد ذبيهي موضوع: نظرات (0)

حجم تامل برانگيز و بلندپروازانه علل و ميزان آلودگي محيط زيست در قطب جنوب

حجم تامل برانگيز و بلندپروازانه علل و ميزان آلودگي محيط زيست در قطب جنوب را بررسي كرده و چشم اندازهاي آينده را به طور انتقادي مورد بررسي قرار مي دهد. اين نقش كليدي را كه تكنيك هاي مدرن شيمي تحليلي در دستيابي به داده هاي تجربي قابل اعتماد در اين زمينه و تأثير آنها بر شكل گيري مقررات قانوني ايفا مي كند ، برجسته مي كند.
اين اثر كه توسط دانشمندان و متخصصان برجسته علوم قطب جنوب نوشته شده است ، مروري بر مطالعات انجام شده توسط كشورها براي ارزيابي تأثير پديده هاي آلودگي بر محيط تميز و منحصر به فرد قطب جنوب است. مطالعات تجربي و مسائل نظارتي با هدف ارائه رويكرد الگويي براي مناطق آلوده تر جهان ارزيابي مي شوند.كنترل محيطي سنتز و عملكرد سلولها ، مقالات پنجمين سمپوزيوم بين المللي فرهنگ مداوم ميكروارگانيسمها را كه در كالج سنت كاترين ، دانشگاه آكسفورد ، در 19 تا 24 ژوئيه 1971 برگزار شد ، ارائه مي دهد. مورد توجه ، يعني سينتيك رشد ، پيشرفت در طراحي و عملكرد تجهيزات ، تأثير محيط بر كنترل سنتز سلولها و تأثيرات فيزيكي و شيميايي بر ساختار و عملكرد سلولها و حدود 20 موضوع فردي. با تمركز قوي بر تأثير طبيعت شيميايي و فيزيكي محيط رشد بر ساختار و عملكرد سلول هاي ميكروبي ، كتاب با ارائه نظريه chemostat ، اعتبار آن ، گسترش ها و چالش هاي آينده آغاز مي شود. در ادامه پيشرفت در كنترل محيط زيست فرهنگ مداوم ، شكل گيري محصول در فرهنگ مداوم و شرايط داخلي و خارجي در كنترل آن. فصلهاي 3 تا 8 رشدهاي هيپرتروفيك و همزمان را پيگيري مي كند. مطالعات مختلط فرهنگ با chemostat. سينتيك رشد در سيستمهاي آب پاشيده روغن و آب جامد. طراحي و بهبود عملكرد chemostat ؛ و نقش turbidostat. فصلهاي 9 تا 14 بر تأثير عوامل محيطي و سلولي بر فيزيولوژي سلول تمركز دارد. فصلهاي پاياني در مورد كاربرد فرهنگ مداوم در تحقيقات در زمينه ميكروبيولوژي ، به ويژه در مورد مشكلات فيزيولوژي ميكروبي بحث مي كند. اين كتاب براي محققان ميكروبي ، فيزيولوژيست هاي ميكروبي و زيست شناسان سلولي كه علاقه خاصي به تكنيك هاي كشت مداوم دارند ايده آل است. و شرايط داخلي و خارجي كه در كنترل آن دخيل است. فصلهاي 3 تا 8 رشدهاي هيپرتروفيك و همزمان را پيگيري مي كند. مطالعات مختلط فرهنگ با chemostat. سينتيك رشد در سيستمهاي آب پاشيده روغن و آب جامد. طراحي و بهبود عملكرد chemostat ؛ و نقش turbidostat. فصلهاي 9 تا 14 بر تأثير عوامل محيطي و سلولي بر فيزيولوژي سلول تمركز دارد. فصلهاي پاياني در مورد كاربرد فرهنگ مداوم در تحقيقات در زمينه ميكروبيولوژي ، به ويژه در مورد مشكلات فيزيولوژي ميكروبي بحث مي كند. اين كتاب براي محققان ميكروبي ، فيزيولوژيست هاي ميكروبي و زيست شناسان سلولي كه علاقه خاصي به تكنيك هاي كشت مداوم دارند ايده آل است. و شرايط داخلي و خارجي كه در كنترل آن دخيل است. فصلهاي 3 تا 8 رشدهاي هيپرتروفيك و همزمان را پيگيري مي كند. مطالعات مختلط فرهنگ با chemostat. سينتيك رشد در سيستمهاي آب پاشيده روغن و آب جامد. طراحي و بهبود عملكرد chemostat ؛ و نقش turbidostat. فصلهاي 9 تا 14 بر تأثير عوامل محيطي و سلولي بر فيزيولوژي سلول تمركز دارد. فصلهاي پاياني در مورد كاربرد فرهنگ مداوم در تحقيقات در زمينه ميكروبيولوژي ، به ويژه در مورد مشكلات فيزيولوژي ميكروبي بحث مي كند. اين كتاب براي محققان ميكروبي ، فيزيولوژيست هاي ميكروبي و زيست شناسان سلولي كه علاقه خاصي به تكنيك هاي كشت مداوم دارند ايده آل است. مطالعات مختلط فرهنگ با chemostat. سينتيك رشد در سيستمهاي آب پاشيده روغن و آب جامد. طراحي و بهبود عملكرد chemostat ؛ و نقش turbidostat. فصلهاي 9 تا 14 بر تأثير عوامل محيطي و سلولي بر فيزيولوژي سلول تمركز دارد. فصلهاي پاياني در مورد كاربرد فرهنگ مداوم در تحقيقات در زمينه ميكروبيولوژي ، به ويژه در مورد مشكلات فيزيولوژي ميكروبي بحث مي كند. اين كتاب براي محققان ميكروبي ، فيزيولوژيست هاي ميكروبي و زيست شناسان سلولي كه علاقه خاصي به تكنيك هاي كشت مداوم دارند ايده آل است. مطالعات مختلط فرهنگ با chemostat. سينتيك رشد در سيستمهاي آب پاشيده روغن و آب جامد ؛ طراحي و بهبود عملكرد chemostat ؛ و نقش turbidostat. فصلهاي 9 تا 14 بر تأثير عوامل محيطي و سلولي بر فيزيولوژي سلول تمركز دارد. فصلهاي پاياني در مورد كاربرد فرهنگ مداوم در تحقيقات در زمينه ميكروبيولوژي ، به ويژه در مورد مشكلات فيزيولوژي ميكروبي بحث مي كند. اين كتاب براي محققان ميكروبي ، فيزيولوژيست هاي ميكروبي و زيست شناسان سلولي كه علاقه خاصي به تكنيك هاي كشت مداوم دارند ايده آل است. فصلهاي 9 تا 14 بر تأثير عوامل محيطي و سلولي بر فيزيولوژي سلول تمركز دارد. فصلهاي پاياني در مورد كاربرد فرهنگ مداوم در تحقيقات در زمينه ميكروبيولوژي ، به ويژه در مورد مشكلات فيزيولوژي ميكروبي بحث مي كند. اين كتاب براي محققان ميكروبي ، فيزيولوژيست هاي ميكروبي و زيست شناسان سلولي كه علاقه خاصي به تكنيك هاي كشت مداوم دارند ايده آل است. فصلهاي 9 تا 14 بر تأثير عوامل محيطي و سلولي بر فيزيولوژي سلول تمركز دارد. فصلهاي پاياني در مورد كاربرد فرهنگ مداوم در تحقيقات در زمينه ميكروبيولوژي ، به ويژه در مورد مشكلات فيزيولوژي ميكروبي بحث مي كند. اين كتاب براي محققان ميكروبي ، فيزيولوژيست هاي ميكروبي و زيست شناسان سلولي كه علاقه خاصي به تكنيك هاي كشت مداوم دارند ايده آل است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۱:۳۰ توسط:وحيد ذبيهي موضوع: نظرات (0)