واريانا واريانا .

واريانا

استانداردهاي موزه در اين سايت پيچيده، رمزگشايي مجموعه اي از ساخت

استانداردهاي موزه در اين سايت پيچيده، رمزگشايي مجموعه اي از ساخت و سازها دشوار است. به جز هتل فلوري، هيچ يك از ساختمان ها واقعاً برجسته نيستند. ما يك نماي معاصر را به عنوان ورودي جديد موزه انتخاب كرديم. ماهيت برجسته "معدني" پروژه، چه در خارج و چه در داخل، دوره هاي مختلف ساخت و ساز را متحد مي كند: آنها را به طور نمادين و ساختاري به هم متصل مي كند.
از Rue de la République، Hôtel Fleury اكنون قابل مشاهده است و از هرگونه ساخت و ساز غيرمجاز عاري است. به عنوان يك سيگنال عمل مي كند. ارتقاء ارثي همراه با توسعه مجدد تمام فضاهاي بيروني محوطه انجام شد.
در داخل، گفت‌وگوي مادي بين معماري تاريخي و معاصر،استانداردهاي موزه شكل‌هاي متنوعي از چيدمان نمايشگاه را به وجود مي‌آورد، كه در آن سطوح مختلفي از رويكرد وارد عمل مي‌شود، كه منجر به برداشت‌هاي بصري ظريف مي‌شود. هدف ارائه يك خوانش استدلالي، حساس، اما نه صرفاً توصيفي، به لطف توسعه مجدد توالي‌هاي چينش موزه قابل شناسايي واقعي است، كه فراتر از جنبه تزئيني صرف است.
گاراژ موزه در منطقه طراحي ميامي واقع شده است، محله اي كه به هنر، طراحي و معماري بديع اختصاص دارد. اين سازه هفت طبقه با كاربري مختلط با كار پنج طراح، داراي فضاهاي خرده فروشي در طبقه همكف و ظرفيت 800 وسيله نقليه خواهد بود.
براي اين پروژه، در سال 2015، كريگ رابينز، توسعه‌دهنده منطقه طراحي، معمار و متصدي پروژه، ترنس رايلي را مأمور ساخت مفهوم گاراژ موزه كرد. WORKac، J. Mayer H.، Clavel Arquitectos، Nicolas Buffe براي ايجاد نماهاي گاراژ، همراه با شركت معماري خود رايلي K/R (Keenen/Riley)، با تيم هاهس به عنوان معمار ركورد انتخاب شدند.
رايلي با گرد هم آوردن اين طراحان از سراسر جهان، از بازي سالن سوررئاليستي، Exquisite Corpse الهام گرفت. Cadavre Exquis، همانطور كه بازي به زبان فرانسوي شناخته مي شود، شامل مجموعه اي از تصاوير است كه توسط هنرمندان مختلف بدون توجه يا آگاهي از آنچه هنرمندان ديگر كشيده اند جمع آوري شده است، و يك تصوير را توليد مي كند كه اجزاي آن لزوماً مطابقت ندارند، اما به عنوان يك تركيب بازيگوش در كنار هم جريان دارند. . تحت هدايت رايلي، در نهايت به هر معمار شركت‌كننده، منطقه و عمقي براي ساختن اختصاص داده شد و سلطنت آزاد براي ايجاد طرح‌هاي كاملاً فردي داده شد. نتيجه يك نسخه مدرن و منحصر به فرد معماري از جسد نفيس است.
در گوشه خيابان NE 1 و NE 41st Street در منطقه طراحي، كار شركت WORKac نيويورك با J.MAYER.H مستقر در برلين ملاقات مي كند. نماي WORKac - با عنوان مزرعه مورچه ها - رو به خيابان اول است و تعامل اجتماعي، پايداري، هنر، موسيقي و منظره را جشن مي گيرد. در يك نمايش الهام گرفته از كلني مورچه ها از فعاليت هاي انساني، فضاهاي عمومي كوچك شده - باغ، كتابخانه امانت دهي، فضاي هنري و زمين بازي - و فضاهاي گردشي متصل كننده آنها در پشت صفحه فلزي سوراخ دار ظاهر مي شوند و ناپديد مي شوند كه كنتراست بصري،استانداردهاي موزه سايه و محافظت را فراهم مي كند. .
نماي J. Mayer H. - با عنوان XOX (در آغوش گرفتن و بوسه) - به عنوان قطعات پازل غول پيكر در هم تنيده ظاهر مي شود كه در گوشه اي با اشكال نماي WORKac قرار دارند. سپس XOX از گوشه در امتداد خيابان 41 به سمت غرب گسترش مي يابد. فرم‌هاي معمايي XOX كه با رنگ‌هاي راه راه و روشن مزين شده است، اشكال آيروديناميك طراحي خودرو را به ياد مي‌آورد و به نظر مي‌رسد در بالاي پياده‌روي پايين شناور است. حجم‌هاي كوچك‌تر كه با صفحه‌هاي فلزي پوشانده شده‌اند به سمت بيرون بيرون مي‌آيند و با نور تعبيه‌شده در شب فعال مي‌شوند.
نماي بعدي در امتداد خيابان 41 به عنوان ورودي و خروجي گاراژ عمل مي كند. اين اثر نيكلاس بوفه - هنرمند فرانسوي الاصل ساكن ژاپن - است و با پس زمينه فلزي سوراخ دار تيره ساخته شده است. نما داراي انواع عناصر دو بعدي و سه بعدي متنوعي است كه از فلزات ليزري برش خورده و پلاستيك فيبر رزين ساخته شده اند. در سطح خيابان، نماي نما داراي چهار كرياتيد سه بعدي كامل با ارتفاع 23 فوت است كه روي ورودي و خروجي هاي قوسي گاراژ ايستاده اند. مانند كارياتيدهاي زير، تركيب بالا نشان دهنده اشتياق دوران كودكي بوفه به بازي هاي ويديويي و انيميشن ژاپني است. نتيجه كنار هم قرار گرفتن غيرمنتظره انيمه، توكوساتسو و مانگا با ديگر اشتياق بوفه - معماري روكوكو و باروك است.
در فضاي بين نماي Nicolas Buffe و نماي K/R، شركت اسپانيايي Clavel Arquitectos's Urban Jam از تولد دوباره زندگي شهري در منطقه طراحي ميامي - جايي كه سازه‌هاي قديمي و فضاهاي دور ريخته‌شده با طرح‌هاي معماري و شهري احيا شده‌اند، اقتباس مي‌كند. Urban Jam با استفاده از 45 بدنه خودروي ضد جاذبه كه با طلا و نقره متاليك طراحي شده اند، «تغيير استفاده» مشابهي از عناصر بسيار آشنا را پيشنهاد مي كند. در واقع، سبك‌هاي سال‌هاي گذشته به‌عنوان اشياء مجسمه‌سازي لوكس، كه در يك ترافيك عمودي سورئال گرفتار شده‌اند، زندگي دومي پيدا مي‌كنند.
دورترين غرب در خيابان 41، درست روبروي موسسه هنرهاي معاصر، Barricades است كه توسط K/R مستقر در نيويورك و ميامي طراحي شده است. طراحي از منظره خودروي ميامي الهام گرفته شده است. به خصوص موانع ترافيكي نارنجي و سفيد راه راه در همه جا وجود دارد.استانداردهاي موزه در اين حالت، موانع مصنوعي سمت راست به سمت بالا چرخانده شده و يك صفحه نمايش رنگي روشن را تشكيل مي دهند. نما داراي پانزده "پنجره" است كه با قاب فولادي ضد زنگ آينه اي ساخته شده اند، كه از طريق آنها كاشت هاي بتني از بالاي پياده رو بيرون مي آيند.
گاراژ موزه در منطقه طراحي ميامي واقع شده است، محله اي كه به هنر، طراحي و معماري بديع اختصاص دارد. اين سازه هفت طبقه با كاربري مختلط با كار پنج طراح، داراي فضاهاي خرده فروشي در طبقه همكف و ظرفيت 800 وسيله نقليه خواهد بود. براي اين پروژه، در سال 2015، كريگ رابينز، توسعه‌دهنده منطقه طراحي، معمار و متصدي ترنس رايلي را مأمور ساخت مفهوم گاراژ موزه كرد. WORKac، J. Mayer H.، Clavel Arquitectos، Nicolas Buffe براي ايجاد نماهاي گاراژ، همراه با شركت معماري خود رايلي K/R (Keenen/Riley) انتخاب شدند.
رايلي با گرد هم آوردن اين طراحان از سراسر جهان، از بازي سالن سوررئاليستي، Exquisite Corpse الهام گرفت. Cadavre Exquis، همانطور كه بازي به زبان فرانسوي شناخته مي شود، شامل مجموعه اي از تصاوير است كه توسط هنرمندان مختلف بدون توجه يا آگاهي از آنچه هنرمندان ديگر كشيده اند جمع آوري شده است، و يك تصوير را توليد مي كند كه اجزاي آن لزوماً مطابقت ندارند، اما به عنوان يك تركيب بازيگوش در كنار هم جريان دارند. . تحت هدايت رايلي، در نهايت به هر معمار شركت‌كننده، منطقه و عمقي براي ساختن اختصاص داده شد و سلطنت آزاد براي ايجاد طرح‌هاي كاملاً فردي داده شد. نتيجه يك نسخه مدرن و منحصر به فرد معماري از جسد نفيس است.
در گوشه خيابان NE 1 و NE 41st Street در منطقه طراحي، كار شركت نيويورك WORKac با J.MAYER.H مستقر در برلين ملاقات مي كند. نماي WORKac - با عنوان مزرعه مورچه ها - رو به خيابان اول است و تعامل اجتماعي، پايداري، هنر، موسيقي و منظره را جشن مي گيرد. در يك نمايش الهام گرفته از كلني مورچه ها از فعاليت هاي انساني، فضاهاي عمومي كوچك شده - باغ، كتابخانه امانت دهي، فضاي هنري و زمين بازي - و فضاهاي گردشي متصل كننده آنها در پشت صفحه فلزي سوراخ دار ظاهر مي شوند و ناپديد مي شوند كه كنتراست بصري، سايه و محافظت را فراهم مي كند. .
نماي J.MAYER.H. - با عنوان XOX (آغوش و بوسه) - به عنوان قطعات پازل غول پيكر در هم تنيده ظاهر مي شود كه در گوشه اي با فرم هاي نماي Workac لانه مي كنند.استانداردهاي موزه سپس XOX از گوشه در امتداد خيابان 41 به سمت غرب گسترش مي يابد. فرم‌هاي معمايي XOX كه با رنگ‌هاي راه راه و روشن مزين شده است، اشكال آيروديناميك طراحي خودرو را به ياد مي‌آورد و به نظر مي‌رسد در بالاي پياده‌روي پايين شناور است. حجم‌هاي كوچك‌تر كه با صفحه‌هاي فلزي پوشانده شده‌اند به سمت بيرون بيرون مي‌آيند و با نور تعبيه‌شده در شب فعال مي‌شوند.
نماي بعدي در امتداد خيابان 41 به عنوان ورودي و خروجي گاراژ عمل مي كند. اين اثر نيكلاس بوفه - هنرمند فرانسوي الاصل ساكن ژاپن - است و با پس زمينه فلزي سوراخ دار تيره ساخته شده است. نما داراي انواع عناصر دو بعدي و سه بعدي متنوعي است كه از فلزات ليزر برش خورده و پلاستيك فيبر رزين ساخته شده اند. در سطح خيابان، نماي نما داراي چهار كرياتيد سه بعدي كامل با ارتفاع 23 فوت است كه روي ورودي و خروجي هاي قوسي گاراژ ايستاده اند. مانند كارياتيدهاي زير، تركيب بالا نشان دهنده اشتياق دوران كودكي بوفه به بازي هاي ويديويي و انيميشن ژاپني است. نتيجه كنار هم قرار گرفتن غيرمنتظره انيمه، توكوساتسو و مانگا با ديگر اشتياق بوفه - معماري روكوكو و باروك است.
در فضاي بين نماي Nicolas Buffe و نماي K/R، شركت اسپانيايي Clavel Arquitectos's Urban Jam از تولد دوباره زندگي شهري در منطقه طراحي ميامي - جايي كه سازه‌هاي قديمي و فضاهاي دور ريخته‌شده با طرح‌هاي معماري و شهري احيا شده‌اند، اقتباس مي‌كند. Urban Jam با استفاده از 45 بدنه خودروي ضد جاذبه كه با طلا و نقره متاليك طراحي شده اند، «تغيير استفاده» مشابهي از عناصر بسيار آشنا را پيشنهاد مي كند.استانداردهاي موزه در واقع، سبك‌هاي سال‌هاي گذشته به‌عنوان اشياء مجسمه‌سازي لوكس، كه در يك ترافيك عمودي سورئال گرفتار شده‌اند، زندگي دومي پيدا مي‌كنند.
دورترين غرب در خيابان 41، درست روبروي موسسه هنرهاي معاصر، Barricades است كه توسط K/R مستقر در نيويورك و ميامي طراحي شده است. طراحي از منظره خودروي ميامي الهام گرفته شده است. به خصوص موانع ترافيكي نارنجي و سفيد راه راه در همه جا وجود دارد. در اين حالت، موانع مصنوعي سمت راست به سمت بالا چرخانده شده و يك صفحه نمايش رنگي روشن را تشكيل مي دهند. نما داراي پانزده "پنجره" است كه با قاب فولادي ضد زنگ آينه اي ساخته شده اند، كه از طريق آنها كاشت هاي بتني از بالاي پياده رو بيرون مي آيند.
ساخت، ساخت و نصب
هر يك از پنج نما داراي نورپردازي سفارشي است كه توسط شركت مستقر در لندن Speirs + Major، مدير پروژه TK طراحي شده است.
اين پنج نما چهره عمومي سازه پاركينگ بتني هفت طبقه است كه توسط دفتر تيم هاهس، مدير پروژه، خاوير فرناندز، ميامي طراحي و مهندسي شده است.
جم شهري و شخصيت‌هاي كارياتيد در گاراژ پاركينگ منطقه ديزاين ميامي
Entech نوآورانه به عنوان طراحي، مهندسي، ساخت، نظارت بر نصب
منطقه طراحي ميامي (MDD) متعهد به توسعه املاك خود با ظاهر و احساس بسيار بالا است. توسعه دهنده، MDD، از هنرمندان خواست تا جلوي گاراژهاي پاركينگ را بيابند. Entech Innovative با دو هنرمند، Nicolas Buffe بر روي ويژگي‌هاي caryatid و Manuel Clavel در Urban Jam كار كرد. Entech Innovative تمام مواد، نيروي كار و تجهيزات لازم براي نماي كامل بدنه بيروني خودرو را با 45 بدنه اتومبيل فايبرگلاس رنگ‌شده سفارشي و عناصر كارياتيد خارجي رنگ‌شده سفارشي مبله كرد. اين پروژه شامل چراغ هاي LED در بدنه خودرو براي تقليد از چراغ هاي جلو و عقب بود. موارد تحويلي زير منجر به تكميل موفقيت آميز اين پروژه شد: نقشه هاي طراحي مهندسي/ نقشه هاي فروشگاهي كه بايد قبل از ساخت براي بررسي مشتري ارسال شوند. محصولات قابل تحويل ماشين سخت و كارياتيد؛ دستورالعمل هاي بهره برداري و نگهداري؛ و URL براي اقامت دائم دستورالعمل هاي بهره برداري و نگهداري.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۵:۲۸ توسط:وحيد ذبيهي موضوع: نظرات (0)