واریانا واریانا .

واریانا

الکتروشیمی محیطی ، اولین کتاب در نوع خود ، نقشی را که علم و مهندسی الکتروشیمیایی

الکتروشیمی محیطی ، اولین کتاب در نوع خود ، نقشی را که علم و مهندسی الکتروشیمیایی می تواند در بهبود محیط زیست ، هدف قرار دادن آلودگی و بازیافت آلاینده ها ایفا کند ، در نظر می گیرد. حسگرهای مبتنی بر الکتروشیمیایی و فناوری های کاهش برای تشخیص ، کمی و تصفیه آلاینده های محیطی شرح داده شده است. هر فصل شامل فهرست گسترده ای از قرائت های تکمیلی ، همراه با تصاویر در سراسر کتاب برای روشن شدن اصول و رویکردهای توضیح داده شده در متن است.اولین کتابی که به بررسی فناوری های الکترو و فوتوالکتروشیمی برای بهبود محیط زیست ، حسگرهای آلودگی و بازیافت آلاینده ها پرداخته است.کتاب شامل مقالات ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مهندسی محیط زیست و انرژی های تجدیدپذیر است که در شهر سپتامبر 1998 در اولان باتور مغولستان برگزار شد. هدف اصلی این کنفرانس این بود که فرصتی به دانشمندان ، متخصصان و محققان حوزه های مختلف داده شود تا گردهم آیند و بحث کنند. مشکلات زیست محیطی و انرژی و همچنین اطلاع از آخرین فن آوری.ی ژنتیک محیطی در سم شناسی و بهداشت عمومی بحث های عمیقی از مجموعه عوامل پیچیده محیطی نشان داده شده است که بر اجزای اپی ژنتیکی درون سلول تأثیر می گذارد ، و همچنین شواهدی مبنی بر این که این تغییرات اپی ژنتیکی با اثرات اولیه و بعدی سلامتی زندگی مرتبط است. این کتاب یک چشم انداز تحقیقاتی ترجمه ای ارائه می دهد ، که شواهد مبتنی بر جمعیت و موجودات انسانی را برای ارتباط بین محیط ، اپی ژنوم و پیامدهای سلامتی ، با تأکید بر شواهدی برای اثرات نسلی قرار گرفتن در معرض ، و همچنین پنجره های توسعه حساسیت به اثرات اپی ژنتیکی مرتبط با محیط زیست
بحث کاملی در مورد عوامل محیطی م mechanismsثر بر مکانیسم های اپی ژنتیکی در اوایل و اواخر زندگی و در وراثت بین نسلی ارائه می دهد.
هر دو مدل حیوانی و تحقیقات مبتنی بر جمعیت انسانی در زمینه اپی ژنتیک محیطی را مورد بررسی قرار می دهد ، و پنجره های توسعه ای آسیب پذیری در برابر تغییرات اپی ژنتیکی را برجسته می کند
ویژگی های مشارکت کارشناسان بین المللی در این زمینه
این جلد در مجموعه Epigenetics Translational به توسعه گزینه های درمانی جدید برای معکوس کردن تغییرات اپی ژنتیکی نامناسب کمک می کند و به محققان در تلاش های آنها برای پیشگیری و درمان انواع بیماری های مزمن مرتبط با قرار گرفتن در معرض محیط کمک می کند.
امروزه با افزایش تمایل به توسعه پایدار ، حفاظت از محیط زیست به طور فزاینده ای به یک اولویت جهانی تبدیل شده است. مفهوم اصلی توسعه پایدار این است که هم خواسته نسل امروز را برآورده کند و هم نیازهای نسل های آینده را برآورده سازد. از این رو ، توسعه پایدار مستلزم مدیریت صحیح آن دسته از فناوری های تحقیقاتی و توسعه ای است که تأثیرات زیست محیطی پایینی دارند و استفاده از منابع تجدیدپذیر را ترویج می دهند.
انرژی های تجدیدپذیر تنها منابع انرژی سازگار با محیط زیست هستند و در هر مکان و هر زمان از سال در دسترس هستند. علاوه بر این ، استفاده از منابع تجدیدپذیر انرژی می تواند به افزایش تقاضای انرژی و بهبود استانداردهای زندگی در مناطق روستایی کمک کند ، جایی که ایجاد ارتباط دائمی با سیستم های برق مرکزی دشوار است. کاربرد و اتخاذ فناوری های نوظهور انرژی های تجدیدپذیر در مناطق روستایی و دورافتاده بدون انتقال دانش ، اطلاعات و دانش فنی نمی تواند موفقیت آمیز باشد.
مهندسی محیط شامل تحقیق و استفاده از فناوری ها برای به حداقل رساندن تأثیرات نامطلوب بر محیط زیست است. در سالهای اخیر ، علاقه مندی نسبت به مشکلات مهندسی محیط زیست به منظور تمرکز بر مطالعات نظری و تجربی در مورد آلودگی جو ، مدیریت و تصفیه آب ، تصفیه ، دفع و مدیریت زباله افزایش یافته است.
قابل استفاده برای طیف وسیعی از دانشمندان محیط زیست و متخصصان الکتروشیمیایی
شامل مفاهیم آزمایشگاهی و کاربردهای عملی است

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۶:۰۴ توسط:وحید ذبیهی موضوع: نظرات (0)